Strikesmt2

Najlepszy polski serwer Metin2


#1 2013-10-05 10:41:15

XYzar

Administrator

47223718
Zarejestrowany: 2013-09-08
Posty: 16
Punktów :   

Regulamin forum StrikesMT2

Regulamin forum StrikesMT2

Rejestracja na forum jest przywilejem, nie obowiązkiem. Pamiętaj jednak, że może on zostać odebrany w każdej chwili i stosuj się do zasad na nim panujących. Zależy nam, by Wasze wizyty na forum były dla każdego przyjemnością, a kontakt z innymi graczami i Administracją opierał się na wzajemnym szacunku. Forum zostało stworzone z myślą o graczach i dla graczy, którzy potrafią docenić wysiłek i pracę innych. Większość kwestii reguluje ten właśnie spis zasad. Od niego zacznij korzystanie z forum, czytając wszystko dokładnie. Każdy użytkownik, rejestrując się, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszania kary w przypadku jego złamania.

§1 REJESTRACJA
Poprzez rejestrację na tym forum wyrażasz zgodę, że nie będziesz wysyłał/a żadnych treści, które są fałszywe, zniesławiające, niedokładne, obraźliwe, wulgarne, wyrażające nienawiść, napastliwe, obsceniczne, profanujące, zorientowane seksualnie, grożące, naruszające prywatność, przeznaczone dla dorosłych lub jakkolwiek naruszające polskie lub międzynarodowe prawo. Wyrażasz również zgodę na niepublikowanie żadnych materiałów chronionych prawami autorskimi, o ile nie posiadasz praw do tych materiałów lub pisemnej zgody właściciela praw do tych materiałów. Spamowanie, floodowanie, reklamy, łańcuszki, piramidy oraz podżeganie są również zabronione.

Zauważ, że nie jest możliwe dla obsługi lub właścicieli forum sprawdzenie poprawności wiadomości. Pamiętaj, że nie monitorujemy na bieżąco wysłanych wiadomości, tak więc nie jesteśmy odpowiedzialni za zawarte w nich treści. Nie gwarantujemy dokładności, kompletności czy przydatności jakichkolwiek prezentowanych informacji. Wiadomości wyrażają opinię autorów i niekoniecznie opinię tego forum, jego załogi lub właściciela forum. Ktokolwiek uważa, że wiadomość jest niezgodna z regulaminem jest proszony o natychmiastowe powiadomienie Administratora lub Moderatora forum w postaci RAPORTU lub PW.

Obsługa i właściciel forum zastrzega sobie prawo do usunięcia w rozsądnym czasie łamiących regulamin treści, jeśli uznają, że usunięcie jest konieczne. Jest to proces ręczny, więc nie możemy skasować lub przeedytować wiadomości natychmiast.

Te zasady mają również zastosowanie do informacji o użytkowniku w jego profilu. Za zawartość wiadomości wysłanych przez Ciebie jesteś odpowiedzialny/a wyłącznie Ty. Ponadto wyrażasz zgodę na rekompensatę i pozostanie nieszkodliwym dla właścicieli forum, jakichkolwiek powiązanych stron internetowych z tym forum oraz jego obsługi. Właściciel tego forum zastrzega sobie również prawo do ujawnienia twojej tożsamości (lub jakichkolwiek powiązanych informacji zebranych w tym serwisie) w przypadku formalnej skargi czy prawnych działań wynikających z Twojego użytkowania tego forum. Po rejestracji masz możliwość wyboru nazwy użytkownika. Zalecamy, abyś wybrał/a odpowiednią nazwę. Nigdy nie dawaj hasła do konta jakiejkolwiek osobie poza administratorem. Zrób to dla własnego bezpieczeństwa i dla zachowania możliwości identyfikacji.

Zgadzasz się również NIGDY nie używać konta innej osoby z jakiejkolwiek przyczyny. Jest również WYSOCE zalecane używanie złożonego i unikalnego hasła do konta dla uniknięcia kradzieży. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu na to forum, będziesz mógł/mogła wypełnić szczegółowe informacje w profilu. Jakakolwiek informacja, którą właściciel lub obsługa forum uzna za niedokładną lub wulgarną z natury, zostanie usunięta bez wcześniejszych uwag. Odpowiednie sankcje mogą zostać nałożone.


§2 MULTIKONTA
Użytkownik może zrobić pare kont tylko wtedy, gdy zostanie one zablokowane lub ukradzione.

§3 LOGIN/NAZWA WYŚWIETLANA
Zabrania się tworzenia kont, które przekazują treści wulgarne, obraźliwe, rasistowskie bądź mające na celu podszycie się pod Administrację serwera StrikesMT2.


§4 WŁAMANIA/SZKODLIWA DZIAŁALNOŚĆ
Użytkownicy włamujący się na cudze konta na forum lub działający na szkodę forum (hakerzy, crakerzy) będą surowo karani (ban na IP).


§5 NIEDOZWOLONE TREŚCI
Na forum (tzn. w tematach, postach, tytułach, nickach, avatarach, podpisach, screenach itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:
pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie,
brutalnych, ukazujących przemoc,
wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, kropkowanie, przekręcanie liter),
obrażających użytkowników forum lub inne osoby (np. osoby publiczne),
zawierających groźby odnoszące się do życia realnego,
wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji,
ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm),
łamiących prawo (np. piractwo komputerowe),
zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno (w niektórych przypadkach reklamy nieprzynoszące zysków również są niedozwolone), a także wszelkiego rodzaju linków referencyjnych,
wzywających do używania nielegalnego oprogramowania lub do korzystania z bugów
niosących pomoc graczom pytających o nielegalne oprogramowania lub bugi.


§6 ZAKŁADANIE TEMATÓW
Zakładając nowy temat użytkownik forum jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:
tematy należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział zaopatrzony jest niewielkim opisem oraz regulaminem, które należy przeczytać. W razie wątpliwości co do wyboru odpowiedniego forum, można zasięgnąć porady moderatora,
niedozwolone jest zakładanie tematów, gdy w danym dziale forum znajduje się już temat o identycznej treści lub rozwiązujący dany problem. Przed napisaniem należy więc przejrzeć forum lub użyć opcji "Szukaj",
zabrania się zakładania kilku identycznych tematów w tym samym dziale lub zakładania ich w różnych działach forum (spam). Należy wybrać jedno pasujące forum i założyć tam jeden temat o danej treści,
tytuł tematu musi informować o jego treści. Należy więc unikać uogólniania i starać się przekazać jak najdokładniej to, co mamy do powiedzenia,
zabrania się używania koloru czerwonego, gdyż jest on zarezerwowany dla Administratorów i Moderatorów.


§7 PISANIE POSTÓW
Pisząc posty (odpowiedzi lub nowe tematy) użytkownik forum jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:
posty nie mogą zawierać niedozwolonych treści (patrz: §6),
w przypadku zakładania nowego tematu - użytkownik forum powinien przedstawić sytuację/problem czytelnie i rzeczowo, w przypadku udzielania odpowiedzi - nie należy zbaczać z tematu (tzw. offtopic jest niedozwolony) oraz udzielać ponownie tej samej odpowiedzi,
użytkownicy forum powinni starać się wnieść swoje zdanie do dyskusji, krytykować, ale nie potępiać, mieć szacunek dla cudzych poglądów i nie osądzać gustów innych ludzi,
sprawy prywatne lub wymagające reakcji określonej osoby należy załatwiać przez PW (prywatna wiadomość), apel na forum należy traktować jako ostateczność,
zabroniony jest double posting tj. pisanie jednego postu pod drugim. W przypadku chęci dopowiedzenia czegoś należy użyć opcji "Edytuj". Odświeżanie tematu w dziale HANDEL jest możliwe co 10 minut,
zabrania się używania koloru czerwonego, gdyż jest on zarezerwowany dla Administratorów i Moderatorów,
niedozwolone jest floodowanie a więc niepotrzebne powtarzanie tego samego tekstu - np. "plz plz plz plz". Zakaz ten dotyczy także tytułów tematów,
zabronione jest pisanie postów nic nie wnoszących do dyskusji. Posty w stylu "bezsens", "lol", "gratki" itp. o ile nie są dużo bardziej rozwinięte, mogą zostać uznane za spam. Ważne jest zatem, aby poprzeć swoje zdanie, a nie ograniczyć się do pojedynczego słówka (lub emotikony) określającego emocję (wyjątkiem jest dział Wolne dyskusje),
na forum jedynym językiem jakim należy się posługiwać jest język polski. Inne języki mogą być wykorzystane tylko do zaprezentowania swojej nazwy.


§8 SYGNATURY
Podpis (sygnatura) każdego użytkownika forum musi spełniać następujące kryteria:
zawierać maksymalnie jeden obrazek,
maksymalna szerokość obrazka w podpisie to 600 pikseli, maksymalna wysokość to 160 pikseli,
w przypadku zamieszczania tekstu, należy ograniczyć liczbę linijek do minimum, starać się nie używać dużej czcionki, aby nie rozpychać podpisu, maksymalna wielkość czcionki to 5 pkt,
brak niedozwolonych treści (patrz: §4),
brak linków referencyjnych (również pod obrazkami),
maksymalna wysokość całej sygnatury (łącznie z obrazkiem) to 7 linijek tekstu wielkości 5 pkt.


§9 KARY
Kary wymierzane są zgodnie z Tabelą Kar.

Team serwera EliteMT2 zastrzega sobie prawo do zastosowania czasowej lub permamentnej kary dowolnego typu bez podania przyczyny, nawet w przypadku nie złamania żadnej z zasad wspomnianych w tym regulaminie. W przypadku poważnych wykroczeń możliwe jest wykluczenie gracza z całej oferty gry na serwerze EliteMT2, czyli jednoczesna blokada wszystkich kont (zarówno w grze jak i na forum).


§10 DECYZJE TEAMU
Administracja zastrzega sobie możliwość zbanowania bez podania przyczyny w niektórych wypadkach. Są to w szczególności:
usunięcie konta dowolnego użytkownika forum
zmodyfikowanie konta dowolnego użytkownika forum
zablokowanie lub odblokowanie konta dowolnego użytkownika forum
nadanie, usunięcie lub zmodyfikowanie ostrzeżenia nadanego dowolnemu użytkownikowi forum
akcje moderatorskie (np. usunięcie tematu lub posta)
wyłączenie forum, etc.
Decyzje Teamu są ostateczne i nie podlegają dyskusji. Jeżeli chcesz się odwołać zgłoś się do Moderatora, który Cię ukarał, jeżeli nie reaguje zgłoś się do Administratora.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.blackhawk.pun.pl www.cyber-shot.pun.pl www.slayersfans.pun.pl www.worldjumpstyle.pun.pl www.skerls.pun.pl